logo
Beauty and Lifestyle Blog
Review

Gerovital Luxury – prima gama pe segmentul cosmeticelor de lux

Gerovital Luxury este noua gamă cu care Farmec face furori, și prima de pe segmentul cosmeticelor de lux. După gamele Premium Care și Hyaluron C care nu mă mai lasă ”să am ochi” pentru alte produse de îngrijire , fie ele și de branduri renumite internaționale, gama Luxury este cea pe care o așteptam cu nerăbdare, de când am aflat ”pe surse” că se va lansa. Tehnologia sa inovatoare merge perfect cu teoria mea antiage, aduce în discuție genele longevității și proteinele tinereții de care am vorbit în ceva postare, adică antiage la alt nivel.

Ani de-a rândul s-a pus accent pe regenerare celulară, și iarăși regenerare. Dar celulele au un număr finit de regenerări, așa că e de la sine înțeles că ce căutăm, de fapt, e să prelungim viața celulelor, nu să stimulăm regenerarea inutil.  Regenerarea e păstrată pentru când celula existentă ”a lungit-o” cât s-a putut de mult și eficient. Asta e valabil în tot organismul, nu doar la nivelul pielii. Haideți să vă transmit câte ceva din comunicatul pentru gerovital Luxury:

Prima gamă de lux Gerovital a fost dezvoltată pe baza ultimelor descoperiri din medicina avangardistă regenerativă şi utilizează ingrediente ultra-active, ce revitalizează proteinele tinereţii şi cresc longevitatea celulară, aducând o infuzie de tinereţe şi frumuseţe tenului.

Linia este formată din douăsprezece produse revoluţionare, foarte concentrate, care aplicate în cantităţi mici, asigură beneficii vizibile imediat, cu efecte de durată. Aceasta a fost concepută sub forma unui tratament complex de îngrijire: curăţare, tonifiere, hidratare, lifting, albire, antirid şi regenerare.

Noile produse se adresează persoanelor cu vârsta cuprinsă între 25 şi 55 de ani, care sunt foarte bine informate în legătură cu ultimele tendinţe din domeniul îngrijirii personale, acordă o atenţie deosebită caracteristicilor specifice ale unui produs şi experienţei personale cu brandul.

Întreaga gamă Gerovital Luxury este disponibilă exclusiv în cele 12 magazine de brand Gerovital, magazinele Farmec şi în magazinul online Farmec. Decizia de a distribui noile produse doar pe canalele proprii ale Farmec se conformează strategiei companiei de a oferi beneficii exclusive consumatorilor şi prevede oferirea unei experienţe senzoriale unice şi unui confort absolut în utilizare tuturor celor care vor achiziţiona produsele din noua gamă.

În luna mai, producătorul clujean a pătruns pe segmentul premium, prin lansarea primei sale game de dermatocosmetice Gerovital H3 Derma+ Premium Care.

Eu am încercat deocamdată trei dintre produsele gamei Luxury. Acestea sunt: uleiul miraculos pentru față, crema gel anticearcăn și crema activator de tinerețe, de noapte. În scurta utilizare, am putut să observ câteva lucruri:

Anti Dark Circles Eye-Cream (Crema gel anticearcăn) – are o textură foarte lejeră, de gel, care intră imediat în piele. Dacă m-ați urmărit pe Instastories, ați văzut cum, în timp ce povesteam, de la un story la altul (practic, în 1-2 minute), aspectul conturului ochilor s-a îmbunătățit. Asta a fost o surpriză și pentru mine, când m-am uitat pe video. Îmi place enorm capătul tubului, este dintr-un metal rece, pe care îl folosesc mereu pentru a masa gelul în jurul ochilor. Căpețelul se menține rece, ceea ce ajută la vasoconstricția edemului de sub ochi de dimineață (reduce ochii umflați, ca și atunci când pui comprese reci). Asta este o remarcă pur personală. Deși formatul meu asicatic de ochi prezintă mai greu cearcăne, ador căpețelul și îl folosesc deja de vreo 2 săptămâni, mai cu seamă dimineața.

Miraculous Oil For Face (Ulei miraculos pentru față) – în ultimul timp am o aversiune pentru formulele uleioase sau greasy în vreun fel, de aceea iubesc așa de mult gama anterioară, Premium Care, care intră complet în piele, imediat. Am avut rețineri legate de acest ”ulei miraculos”, deoarece mai încercasem unul cotat foarte bine de la Kiehls, bunicel, dar totuși, structură uleioasă.  Am fost consiliată foarte frumos de consilierele Kiehls, deci sigur n-am pus excesiv, așa că mă gândeam că voi păți cu Miraculous Oil la fel. Pot să vă spun că Miraculous Oil intră mai bine în piele, adică are o penetrabilitate mai bună, și în scurt timp nu se mai simte. Ambele sunt încercate pe tenul meu cu tendință de uscare, nu vă pot spune cum e pe alte tipuri de ten. Ca o consecință, folosesc și ”uleiul miraculos”, fără să mă deranjeze absolut deloc. Cred că asta este diferența pe care o dă o gamă de lux, garanția confortului utilizării, în afară de eficiență. Ca și prezentare – o pipetă elegantă, sticluță premium.

Youth Activator Night Cream (Crema activator de tinerețe de noapte) – e o cremă satinată, cum ziceam și în video, al cărei efect se vede aproape imediat, dar cel mai bine dimineața. Am folosit-o și singură, și este minunată. În combinație cu celelalte, efectul sinergic este de tinerețe, prospețime, ten tânăr.

Toate ambalajele sunt premium, flacoanele sunt din ceva sticlă albă, opacă, estetică și tare rezistentă 🙂 Am avut talentul să o scap pe gresie, în baie, și am crezut că se face bucăți (activatorul), dar a scăpat teafără și nevătămată, iar eu, ușurată. Mi se pare interesant și aș vrea să știu cum complexul Lakesis reușește să activeze genele Foxo (cele care se activează prin restricție calorică/mimarea ei, vezi postarea cu Tinerețe fără bătrânețe..), este o întreagă lume științifică ce cercetează longevitatea și tinerețea eternă. 🙂 Legat de prețuri – pentru niște produse de lux, sunt acceptabile. Produsele de lux ajung și la prețuri de peste 400 lei – vezi Guinot, etalonul meu în materie – așa că prețurile sunt normale pe acest segment.

Beauty blogger. Mainly. Lifestyle and fashion posts, also. :)